aprill 03, 2018

ELO Pealinnapäev

Parksepa Keskkooli ja Viluste Põhikooli elokad käisid 23.-24. märtsil pealinnapäeval Tallinnas. Varahommikul alustasime sõitu Parksepast ja võtsime peale Viluste elokad. Tallinnasse jõudes külastasime esmalt Eesti Loodusmuuseumi. Loodusmuuseumis rääkis giid meile põhjalikult ürgaegsetest mereloomadest, mida oli huvitav kuulata. Muuseumis saime ka vaadata virtuaal prillidega virtuaalfilmi. See oli vahel päris jube, kuna mõni olend ujus sinust väga lähedalt mööda ning see ehmatas. Peale väikest ostupausi Solarises läksime mängima mini-golfi. Mini-golfis oli 15 erineva raskusastmega rada, mis tuli läbida ühe tunni jooksul. Järgmiseks tõttasime Energia Avastuskeskusesse. Energia Avastuskeskuskuses viidi meid suurde munakujulisse ruumi, kus näidati meile atmosfääris asuvaid planeete, asteroide ning erinevaid galaktikaid. Pärast lühikest videofilmi oli meil natukene aega, kui saime seal ringi vaadata ja asju uurida. Hetk hiljem näidati meile välgu tekkimist ja saime proovida oma juukseid püsti ajada staatilise elektri abil.
Õhtuks sõitsime Aruküla Põhikooli. Kohale jõudes ootasid meid seal Aruküla elokad. Seal ootas meid õhtusöök ning pärast tuli üllatuskülaline, kelleks oli mustkunstnik. Mustkunstnik tegi hämmastavaid ja mõtlemapanevaid trikke. Ta tegi ka ühe ohtliku triki, kus teda pidi laskma „paintball“ relvaga. Veel mängisime õhtul mängu „Me armastame ELO“, mis põhines saatel „Me armastame Eestit“. Kella kümneks pidid suvaliselt jagatud meeskonnad valmistama klipi ELO 30-ks juubeliks ning siis läks lahti disko.
Järgmise päeva hommikul tantsisime juba zumbat. Peale zumba tantsu jagati meid uuesti meeskondadesse. Meeskondadega pidime läbima kuus punkti, kus olid erinevad ülesanded. Peale seda läksime me töötubatesse, kus valmistasime vannisoola ja huulemääret. Peale lõunat hakkasime liikuma kodu poole.
Minu arvates oli väga tore laager, kus sai palju nalja, uusi teadmisi ja laiendasime ka oma silmaringi.