märts 09, 2013

"Tamula kalake"

Ma käisin laupäeval, 2. märtsil 2013 kalapüügivõistlusel. Järve peale võis minna kell 10. Alguses ei näkanud kala üldse, aga pärast näkkas. Ma sain ka kommi süüa. Me olime järve peal 2 h ja 30 min. Kui me pidime järve pealt ära minema, siis hakati kalu kaaluma. Ma sain 6 kala ja need kaalusid kokku 342 g. Mina sain teise koha. Mulle anti medal, kus olid peal kalad. Peale diplomi ja medali sain veel šokolaadi, helkuri, pliiatsid, pastapliiatsi ja võtmehoidja.
Oli põnev päev!


Laupäevasel kalapüügivõistlusel „Tamula kalake” osales vaatamata sombusele ja lörtsisele ilmale kokku 16 vaprat väikest kalapüüdjat. Püüdjate arv jäi kehva ilma tõttu väiksemaks kui möödunud aastal, mil järvele läks 34 osavõtjat.
Tüdrukute arvestuses oli parim kaheksa-aastane Meribell Meitern. Talle järgnesid seitsmeaastane Susanna Mahnatšov ja kaheksa-aastane Lara-Johanna Luks.

Võistlus oli plaanitud laupäeval kestma kella 10.30–13.30, ent kehva ilma tõttu lühendati võistlust tunni aja võrra. Igor Kelt rääkis, et osa osavõtjaid oli juba varem jäält ära tulnud end soojendama. Vaatamata sulale siiski järvejääl laupäeval veel vett polnud. Põhiline kala, mida püüti, oli särg, sekka ka mõned ahvenad. Kõige raskemat kala laste arvestuses välja ei selgitatud.