mai 03, 2012

Õppepäev Jaagumäe talus

30. aprillil toimus III klassil õuesõppe päev. Meile korraldas loodus- ja inimeseõpetuse programmi Jaagumäe talu noorperemees Tarmo Timmi. Oleme talle selle eest väga tänulikud. Mida nägime ja teada saime?

Danel: Mulle meeldis see õppekäik väga, sest ma pole Jaagumäe talus varem käinud. Kõik oli väga huvitav. 
Maiker: Sigalas oli nii lahe. Aga mul hakkas ühest seast kahju ka. Kasvuhoones oli nii palju taimi, et ei saanud vabalt kõndidagi.
Talis: Sain teada, et Navil on ka varem kanala olnud.
Kristofer: Traktori peal oli lahe. Mulle meeldisid sead ka.
Maryleen: Mulle meeldis sigu vaadata. Sigalas oli muidu hea olla, ainult et seal haises.
Sten: Sain teada, millega sigu söödetakse ja mitu kilogrammi siga ühe aastaga ära sööb.
Triin: Kõige rohkem meeldisid mulle Talise kanad ja väikesed sead. Mina arvan, et Jaagumäe talu on üks väga tore talu.
Kristjan: Mulle meeldis sibulate puhastamise masin.
Betti: Need sead olid nii armsad.
Hans Jürgen: Mulle meeldis see päev väga ja sead meeldisid kõige rohkem.
Gerli: Sibulate puhastamine oli mulle tõeline uudis. Peale õppekäiku saime ka palli mängida.
Elisabeth: Nägime, kuidas juurvilju puhastatakse ja pakitakse. Ja üks asi oli uus, mida ma kunagi näinud ei olnud. Kõva tuul puhus sibulalt koored ära ja sibul oligi puhas. Nägime kuidas seemneid pottidesse külvati ja kuidas suuremaid taimi põllule istutati. Mulle meeldisid väikesed põrsad ja Talise enda kuked ning kanad. Ega suurtel sigadel ka midagi viga ei olnud.
Regina: Mulle meeldis see õppekäik.
Marion: Sibulate puhastamine oli väga kerge. Seemneid pandi aparaadiga mulda. Sain palju huvitavat teada. Karolin: See päev oli väga õpetlik. Pikka maad oli natuke raske kõndida.
Õpetaja Liia: Kõige parem on loodust tundma õppida looduses liikudes ning talu elu-olu saab selgemaks seda kohapeal kogedes. Meie õppepäev andis uusi teadmisi ja kogemusi ning positiivseid emotsioone.