mai 24, 2012

Reis Viljandisse

Ühel kenal maikuu kolmapäeval alustasime sõitu koos 4.a klassiga Viljandisse. Bussisõit oli üpriski igav, kuid lõpuks jõudsime kohale. Esimesena külastasime Viljandi muuseumi. Vaatasime huvitavaid väljapanekuid. Peale seda liikusime koos giidiga Viljandi lossimägedesse, kus toimus maastikumäng. Maastikumängus pidime otsima informatsiooni lossimägede kohta. Lisaks pidime otsima igasuguseid taimi. Seekord võitis maastikumängu Lossi võistkond. Tagasi bussi minnes viis tee meid üle rippsilla. Muidugi kaks kena poissi: Magnus ja Egerti, kõigutasid silda nii, et kõndida oli raske. Võtsime bussist oma moonakoti ja tulime Lossimägedesse tagasi piknikku pidama. Kui kõhud täis, läksime Ugala teatrisse vaatama etendust "Inetu". Etendus oli äge, isegi väga äge. Seejärel suundusime tagasi Viljandi muuseumisse, kus vaatasime näitust "Vana aja pulmapidu". Edasi suundusime veetorni, kust nägime tervet Viljandi linna. Lõpuks jõudsime Kondase Keskusesse, kus vaatasime multifilmi käsitöö kohta. Ja jäigi veel minna poodi ja peale seda sõita bussiga koju.