Pidu alustasid mardisandid, kes laulsid ukse taga sisselaskmislaulu. Saanud sisse, kontrolliti, kas põrandad on pühitud, kas kanad ikka munevad ja kas lapsed lugeda oskavad. Selgus, et kõik on korras. Edasi arvasime ära 1. klassi õpilaste antud mõistatusi. Kes vastas õigesti ja kiirest, sai suhu maitsva kommi. Vahele keerutasime jalga kapelli saatel, mida juhendab muusikaõpetaja Ene. Edasi kuulasime mardipäeva kombeid, mida tutvustas 3.a klass. Laulsime koos 2. klassi õpilastega "Mardilaulu" ning õppisime selgeks mardipäeva hüppamise. Ikka selleks, et vili kasvaks kõrgeks ja kapsad ning kartulid paisuksid suureks. Vahele veel mõistatusi ja tantsuks vana head "Kaera-Jaani". Nüüd oli aeg kuulata 3.b klassi kadrikommete tutvustust. 2. klassi abiga sai selgeks lihtne "Kadrilaul". Törts mõistatusi ja natuke pillimängu õpetajate Ülle ja Ene esituses. Aeg jälle jalga keerutada. Seekord tantsisime "Kägarat". Jäi veel üle paluda pererahvalt ande kotikese sisse ja soovida häid soove pererahvale.
Nii sai lastele selgeks õpetatud, kuidas tuleb sandis käia. Kõik vanad head kombed vajavad õpetamist, muidu meil neid varsti enam polegi.
Kallid vanemad! Lööge kaasa traditsioonide õpetamisel! Aidake lapsi kostüümeerimisel.
Aitäh õpetaja Hellele kava koostamise ja õpetaja Üllele kava kokkupanemise ja päeva juhtimise eest!
4.-6. klassi karneval oli loov ja loominguline. Õpilased olid jaotatud kaheksaks eri rühmaks: herned, oad, porgandid, viljaterad, haned, kanad, mardisokud ja hobused. Peole oli kohale lennanud ka suur emahani. Nii nagu väikesed, olid ka suured ette valmistanud kavad, peretutvustused, mida teistele näidati. 4., 5., ja 6.b klass rääkis traditsioonilisest mardi-kadri kombestikust, 6.a esituses saime aga näha tänapäevastatud mardi-kadri kombeid. Näiteks jäi meelde selline teadmine, et kui mardipäeval tuleb ameeriklane külla, siis küll tuleb ka austraallane ja nii muidugi läkski. Iga klass pidi välja mõtlema ühe mängu, mida teiste klassidega mängida. Mängud olid vahvad ja eriilmelised, põhinesid meeskonnatööl. Mõistatama pidi viktoriini küsimusi, moodustati eriarvulisi võistkondi, disainiti Kadri ja Mardi modelli ning proovile pandi õpilaste tähelepanu ja reaktsioonikiirus. Suurt elevust ja hasarti pakkus vana hea mäng „Kõnnin ümber tooli“ ja kui muusika vaikib, tuleb endale leida vaba tool, kuhu istuda. Võitjana väljus sellest mängust 4. klassi Geir-Melany.